Fr

BRANDS

Sportpaleis Group wordt be.at

Donderdag 28 April 2022

Sportpaleis Group wordt be.at

In samenwerking met WeWantMore heeft Sportpaleis Group een volledige rebranding gevoerd, inclusief een naamsverandering naar be.at. Die dekt volgens de betrokkenen beter de lading waarvoor de grootste live-entertainmentgroep in België op het vlak van venue management vandaag staat.

Dit moedermerk be.at verbindt voortaan alle andere merken uit de groep, meer bepaald Sportpaleis, Lotto Arena, Stadsschouwburg, Capitole, Forest National, Trixxo Arena, Trixxo Theatre en Proximus Pop-up Arena. Al deze merken zullen op termijn ook een meer uitgesproken identiteit krijgen.

De groep beklemtoont tot slot dat de rebranding stapsgewijs wordt geïmplementeerd, te beginnen met alle online touchpoints. Ze gaat gepaard met een forse ambitie om te groeien en de klantenservice te verbeteren. Verder wordt duurzaam ondernemen een prioriteit. 

Jan Van Esbroeck, CEO van be.at: “De inspiratie voor het nieuwe merk is de energieke beweging van de massa, de aantrekkingskracht van de artiest, de muziek en de collectieve hartslag van het publiek. Het is die beweging en emotie die aan de basis liggen van de nieuwe naam en visuele identiteit van onze organisatie.”
 

Archief / BRANDS