Fr

AWARDS

One Show: 20 Belgische Pencils en Merits

Donderdag 28 April 2022

One Show: 20 Belgische Pencils en Merits

Twintig van de 52 Belgische shortlists op de 2022-editie van de prestigieuze One Show krijgen op 19 mei tijdens deCreative Week een Gold, een Silver, Bronze Pencil of zelfs een Merit Award 

BBDO is het Belgische bureau met de meeste prijzen, en meer bepaald met het onvermijdelijke ‘The Breakaway’ voor Decathlon (2x Branded Entertainment, 2x Experiential & Immersive, 2x Interactive, Online & Mobile en Gaming).

mortierbrigade volgt met zes awards op de teller: ‘The Playlist Song’ voor TwinToes (Branded Entertainment, Radio & Audio en SoMe), ‘The Umbilical Cord’ in duo met Czar voor Equal Payday (2x Film) en ‘Feet’ voor Brussel Mobiliteit (Health & Wellness).

Happiness is vier keer aan het feest met ‘ReStory’ voor Canon (Direct en Experiential & Immersive) en ‘Empty Rooms’ voor OVK (Interactive en PR).
 
Ogilvy Social.Lab, FamousGrey en Publicis Groupe sluiten het mooie Belgische palmares af met elk een award, respectievelijk met ‘Mix For Boobs’ voor NRJ en Pink Ribbon (Radio & Audio), ‘The Volvo Street Configurator’ (Interactive, Online & Mobile) en ‘Millboard’ voor Mercedes-Benz (OOH).

De volledige lijst van Pencils en Merits op deze 2022-editie is hier gepost. 
 

Archief / AWARDS