Fr

CREATIONS

BETC creëert onverwachte ontmoetingen voor Lacoste

Woensdag 27 April 2022

BETC creëert onverwachte ontmoetingen voor Lacoste

Lacoste, een iconisch merk sinds 1933, overstijgt tijd, stijl en geslacht. Het bijzondere aan het merk is dat het gedragen wordt door mensen uit alle lagen van de bevolking, die de krokodil op hun eigen manier op de voorgrond zetten in hun kledingstijl. De nieuwe campagne van BETC voor het merk laat zich inspireren door de diversiteit van de Lacoste community en laat dat moment zien waarop twee zeer verschillende mensen elkaar toevallig ontmoeten en ontdekken dat ze een gemeenschappelijke band delen...

Deze zeer geslaagde campagne, die de krokodil een nieuw elan geeft, is te zien in print, sociale media en film. Ronan Gallagher was de fotograaf van dienst en Laure Atanasyan was de regisseuse van de films. 

We wijzen ook op het belang van de muziek (Sugarhill Gang en Apache) die een melange is van instrumentale rock, country & western en hiphop, waardoor het idee van culturele hybriditeit, dat als een rode draad door heel de campagne loopt, wordt versterkt. 

Archief / CREATIONS