Fr

TRAINING&BOOKS

VIA vraagt al onze aandacht

Dinsdag 26 April 2022

Op dinsdag 24 mei (van 10u tot 11u) organiseren de vereniging van audiovisuele regies VIA en haar Nederlandse zustervereniging de webinar ‘The State of the Attention Economy’, gewijd aan het meten van reclame-aandacht. 

De line-up die voormiddag bestaat uit Karen Nelson-Field (Amplified Intelligence), die zal uitleggen hoe merken aandacht kunnen aanwenden om hun online reclames beter te meten en hun digitaal ecosysteem beter in te richten, en uit Florian Passlick (Eye Square) die de resultaten van het Track the Success onderzoek zal presenteren. Die studie meet het kijkgedrag in een natuurlijke thuissituatie.

De webinar wordt afgesloten met een discussie tussen Michel van der Voort (directeur van  Screenforce), Tim Van Doorslaer (head of research bij DPG Media), Michael Willems (director of strategy & planning van Dentsu Benelux) en een (grote) Benelux-adverteerder. Zij zullen zich buigen over deze sleutelvraag: Wat met aandacht als KPI voor reclamecampagnes?

Archief / TRAINING&BOOKS