Fr

CREATIONS

FamousGrey bouwt aan morgen met Constructiv

Maandag 25 April 2022

FamousGrey bouwt aan morgen met Constructiv

De bouwsector en Constructiv hebben in samenwerking met FamousGrey een imagocampagne met de suggestieve slogan ‘De Bouw Kijkt Verder’ uitgewerkt. Het is volgens het trio een nieuwe baseline die aanzet tot een gemoderniseerde en vooruitstrevende visie op een sector die op zoek is naar 20.000 medewerkers. Op het programma stonden ook een nieuw logo en een nieuwe grafische huisstijl.

Het eerste luik van de campagne is een tv-spot die sinds 18 april uitgezonden werd en die de mensen aanmoedigt verder te kijken dan de clichés, om aldus de sector anders te bekijken.

Tegelijkertijd ontwikkelde FamousGrey een SoMe-campagne om jongeren te bereiken die op zoek zijn naar een nieuwe baan of kansen op de arbeidsmarkt. Om nog meer impact te genereren, werden er zeilen ontwikkeld die gedurende enkele maanden op bouwplaatsen zullen worden opgehangen. 

Tot slot werkten FamousGrey en BBC Craft een employer branding luik uit, en meer bepaald het platform debouwkijktverder.be waarop informatie rond de sector terug te vinden is. 

In de komende maanden staan er nog een activatie en een samenwerking met meerdere influencers op het programma. Dat luik wordt door Famous Relations in goede banen geleid. 
 

Archief / CREATIONS