Fr


Close

BRANDS

Visit Morocco rolt zijn nieuwe platform 'Kingdom of Light' uit

Vrijdag 22 April 2022

Visit Morocco rolt zijn nieuwe platform 'Kingdom of Light' uit

Na het winnen van het budget in een internationale pitch, onthulde BETC de campagne 'Kingdom of Light' om Marokko weer op de internationale toeristische kaart te zetten na de gezondheidscrisis. Die had een zware impact op de toerisme-industrie van het land. 

In de campagne, die in 17 landen wordt uitgezonden, staat het licht in Marokko centraal. Dat wordt omschreven als "een bron van inspiratie voor kunstenaars van nu en morgen, maar ook een bron van beweging en energie die alle zintuigen inspireert". Talrijke hedendaagse Marokkaanse kunstenaars komen in de campagne aan bod als cultuurambassadeurs van het land, zoals Mohammed Melehi, Samy Snoussi, Steph H of Artsi Ifrach.

De campagne beoogt ook om een verandering te laten zien in de manier waarop het land zich presenteert om aldus een nieuwe, jongere doelgroep te bereiken die op zoek is naar onverwachte ervaringen en ontdekkingen.  

De film werd geregisseerd door Georgia Hudson.

In het printluik staan de Atlas-landschappen, stranden en ambachten centraal.

Archief / BRANDS