Fr

CREATIONS

Secondfloor de deur uit voor Net Brussel en Fost Plus

Woensdag 20 April 2022

Secondfloor de deur uit voor Net Brussel en Fost Plus

Secondfloor stond in samenwerking met Behaven voor het strategische luik in voor een nieuwe campagne voor Net Brussel en Fost Plus. Doelstelling is de Brusselaars sensibiliseren rond hun afvalbeheer. En meer bepaald ze eraan herinneren wanneer, hoe en waar ze hun vuilniszakken moeten buitenzetten voor ophaling.

'Ik ga de deur uit, de vuilniszak ook' wordt gevoerd in print, affichage en SoMe. Een influencer marketing luik vervolledigt het geheel. Op 19 april werd er ook de aftrap gegeven van een field actie gevoerd door Sunset Events. Op het programma in de negentien Brusselse gemeentes: een tijdelijke fosforescerende verfmarkering om de burgers te helpen hun witte, blauwe, gele, groene en oranje zakken op de juiste plaats te zetten, meer bepaald langs hun gevel.

Archief / CREATIONS