Fr

CREATIONS

Dallas Antwerp klinkt met Cornet Oaked

Woensdag 20 April 2022

Dallas Antwerp klinkt met Cornet Oaked

Om zijn nieuwe Oaked bierstijl te lanceren pakken Swinkels Family Brewers en het in 2014 gecreëerde Cornet uit met een nieuwe tv-campagne van Dallas Antwerp. De spot benadrukt waar Oaked voor staat (een bier dat gebrouwen wordt met toevoeging van eikenhouten snippers tijdens het brouwproces) en toont wat voor smaakervaring en verbondenheid het biedt.

De spot – met een dikke pluim voor de rijmende en toch poëtische copy - is vanaf vandaag te zien op de meeste grote Vlaamse tv-zenders; hij wil in eerste instantie alle vrouwelijke en mannelijke speciaalbierdrinkers aanspreken. Nog even preciseren dat de productie te danken is aan Landvogel, in een regie van Greg Hackett. Het medialuik is in handen van Mindshare. Op termijn zal er ook een campagne in het zuidelijke landsgedeelte volgen.

Archief / CREATIONS