Fr

BRANDS

Unicef steunt Oekraïne met de hulp van content creators

Donderdag 31 Maart 2022

BeInfluence heeft voor Unicef België een fondsenwervingscampagne opgezet via zijn BeGood-programma, waarmee content creators de kans krijgen om via hun netwerk diverse sociale projecten te steunen.

Het doel van de campagne was om mensen bewust te maken van het conflict, door te onderstrepen dat iedereen op zijn eigen manier kan helpen. Meer dan 36 Nederlandstalige en Franstalige content creators verenigden zich met een gemeenschappelijk doel: donaties aanmoedigen door de urgentie van de situatie te benadrukken.

Het eerste deel van de campagne, meer bepaald het delen van deze informatie op sociale netwerken en het gebruiken van de donatiesticker die werd gecreëerd door de ngo, werd op grote schaal gevolgd. In totaal werden er meer dan 178.000 impressies gerealiseerd.

Het tweede luik van de campagne is zopas gelanceerd, met opnieuw als doel om de bevolking aan te moedigen om hun steentje bij te dragen aan de inzameling van geld en goederen.

Archief / BRANDS