Fr

CREATIONS

Tramway21 surrealistisch voor CBC

Donderdag 24 Maart 2022

Tramway21 surrealistisch voor CBC

CBC Bank en Verzekeringen heeft enkele jaren geleden een tool gecreëerd die klanten de mogelijkheid biedt om binnen de vijftien minuten een haalbaarheidsadvies te krijgen over hun leningaanvraag, en dit 24 uur per dag en zeven dagen per week. Om deze exclusieve digitale service te promoten, deed CBC een beroep op Tramway21. Het bureau kreeg een drieledige missie: het brede publiek vertrouwd maken met deze service, de bekendheid van de bank in deze markt vergroten en, op contentvlak, sensibiliseren rond duurzaamheidsvraagstukken.

Op creatief gebied besloot het bureau uit te gaan van de opwinding van de koper en het vermogen om zichzelf in het huis te zien zodra ze een pand betreden dat hen bevalt. De campagne loopt zowel op radio als digitaal. We zien surrealistische kandidaat-kopers die zich meteen thuis voelen in het huis dat ze aan het bezoeken zijn...

Archief / CREATIONS