Fr

BRANDS

Chimay promoot het solidariteitsaspect van zijn kazen met Hungry Minds

Maandag 21 Maart 2022

Chimay promoot het solidariteitsaspect van zijn kazen met Hungry Minds

Net als de bieren kunnen de kazen van Chimay bogen op het trappistenlabel. Dat is een garantie voor kwaliteit, maar ook voor solidariteit. De abdij van Scourmont doneert het merendeel van de opbrengst van de kaasmakerij aan sociale projecten. Om dat kenbaar te maken, ontwikkelde Hungry Minds het concept ‘Een stukje Chimay voor de verandering’: Die slogan slaat niet alleen op het veranderende product (kaas in plaats van bier), maar ook voor het maken van een verschil, weliswaar op kleine schaal. 

De campagne loopt op digitale TV, radio en nieuwswebsites, alsook op de sociale media waarbij de creaties inspelen op de verwarring tussen ‘een Chimay’ en ‘een stukje Chimay’ waarbij de kaas in het universum van het bier wordt getransporteerd. Er staat ook nog een couponactie in het verkooppunt op het programma.

Archief / BRANDS