Fr


Close

MEDIA

AudioValley waagt zich aan de gamingmarkt met Targetplay

Donderdag 17 Maart 2022

AudioValley waagt zich aan de gamingmarkt met Targetplay

AudioValley heeft de lancering aangekondigd van Targetplay, een nieuwe divisie binnen Targetspot die zich zal richten op in-game audio in videogames en apps.
 
De nieuwe afdeling zal zich ook bezighouden met innovatie en nieuwe reclametechnologieën binnen Targetspot, zoals de opkomst van virtual reality, de ontwikkeling van Web3 en metaversa. In dit verband herinnert de groep eraan dat hij sinds twee jaar experimenteert met nieuwe vormen van reclame voor mobiele games met partners zoals Audiomob, Odeeo en Aequus.
 
“Targetspot is altijd een pionier geweest in de wereld van audioreclame. Met Targetplay zetten we deze traditie voort. Adverteren in een videogame-omgeving en in apps biedt twee grote voordelen: enerzijds is het een geweldige manier om een jong doelpubliek te bereiken en aan te spreken, anderzijds is het een niet-invasieve manier om merken op de voorgrond te brengen. Maar we zien gaming en de bredere in-app markt ook als een manier om nieuwe adverteerders te inspireren”, aldus Mario Cabanas, CEO van Targetspot.

Archief / MEDIA