Fr

MEDIA

Ads & Data lanceert Creative Challenge rond De Mol

Woensdag 2 Maart 2022

In de aanloop naar de start van het nieuwe seizoen van het cultprogramma De Mol op Play 4 (dat dit jaar aan zijn tiende editie toe is), daagt regie Ads&Data de reclamesector uit om het creatiefste reclameconcept rond de format te bedenken.

Belangstellende bureaus kunnen tot en met 11 maart (11u59) inschrijven via een kort filmpje (max. 1,5 minuten) op mobile waarin ze uitleggen waarom ze zouden meedoen. Uit de inzendingen selecteert de vakjury 10 kandidaten die effectief aan de challenge mogen deelnemen; deze bureaus krijgen dan later een briefing. Deze longlist wordt bekendgemaakt op 21 maart, waarna op 30 maart en brainstormavond volgt met de kandidaten. De concepten zelf worden live voorgesteld op 31/3, de shortlist wordt bekendgemaakt op 19/4.

De winnende concepten zelf worden op 8/5 voorgesteld aan topadverteerdrs voor de finale van De Mol in Paleis 12. Voor vragen kun je hier terecht, inschrijven kan hier.

Archief / MEDIA