Fr

CREATIONS

'The comeback of Stromae': de Love Campaign van Ruben Goots

Zondag 20 Februari 2022

'The comeback of Stromae': de Love Campaign van Ruben Goots

Als voorsmaakje op de CB Awards 2022 herlanceert Creative Belgium de Love Campaign, een reeks video’s waarin professionals uit de sector de campagne van het voorbije jaar die hen het meest geraakt heeft onthullen.

Voor de laatste video uit de reeks koos de executive producer van Hamlet, Ruben Goots, voor de stunt die georkestreerd werd door het marketingteam van Stromae tijdens het journaal van TFI waar hij zijn comeback op het podium mocht aankondigen.

Ruben Goots rechtvaardigt zijn keuze door uit te leggen dat Creative Belgium zonder uitzondering moet open staan voor alle talenten en dat creatieven, waar ze ook vandaan komen, elkaar moeten inspireren...
 
De inschrijvingen voor de editie van dit jaar zijn online geopend tot 15 maart. Het palmares zal in aanwezigheid van het publiek bekendgemaakt worden tijdens het gala op 3 juni in het Casino van Knokke.

Archief / CREATIONS