Fr

BRANDS

Actiris vlotter toegankelijk met Minale Design Strategy

Maandag 14 Februari 2022

Actiris vlotter toegankelijk met Minale Design Strategy

Minale Design Strategy ontwikkelde een nieuwe visuele identiteit voor Actiris en herstructureerde de merkarchitectuur, met als hoofddoel de diensten van het tewerkstellingsagentschap voor het Brusselse Gewest toegankelijker te maken voor werkzoekenden en werkgevers.

Minale Design Strategy kreeg ook de opdracht om de zichtbaarheid van het merk te vergroten en het een meer eigentijdse uitstraling te geven, met behoud van de basispijlers van de visuele identiteit zoals het logo, de hoofdkleuren en de baseline ‘Springplank naar werk’.

Daartoe heeft het bureau eerst en vooral Actiris en Select Actiris gegroepeerd onder één merknaam, met als doel om werkzoekenden en werkgevers opnieuw met elkaar in contact te brengen. In een tweede fase definieerde Minale Design Strategy nieuwe richtlijnen om de merkarchitectuur (producten, diensten, tools, enz.) coherenter en bevattelijker te maken.

Archief / BRANDS