Fr

PEOPLE

Isabelle Mérillou aan het hoofd van Kantar Insights

Donderdag 10 Februari 2022

Isabelle Mérillou aan het hoofd van Kantar Insights

Na de benoeming van Maria Darmi als commercial excellence director & client lead voor Kantar Central & Southern Europe wordt Isabelle Mérillou de nieuwe managing director van Kantar Insights Belgium.

Mérillou is sinds 2017 in dienst bij Kantar en lanceerde onder meer de BrandZ en Link tools in België. Daarvoor maakte ze het mooie weer bij Nielsen, IMSHealth en Deloitte.

Ze vat haar nieuwe rol mooi samen: “Veel bedrijven staan op een kruispunt, nu ze geconfronteerd worden met de macro- en micro-revoluties in onze samenlevingen. Het is aan ons om hen te inspireren en de weg te wijzen, op basis van de goede praktijken die we waarnemen en die steeds meer beïnvloed worden door maatschappelijk verantwoord ondernemen. Meaningful & different marketing is zeker geen hol begrip en nog minder een modegril. Onze barometers hebben de afgelopen maanden duidelijk aangetoond dat er een mentaliteitswijziging aan de gang is, waarbij ‘consumactoren’ er niet langer voor terugdeinzen om een product of dienst volgens hun eigen criteria te beoordelen en deze beoordeling met zoveel mogelijk mensen te delen. Alle doelgroepen vragen nu om waarden, betekenis, nabijheid en betrokkenheid. Het is onze plicht om naar hen te luisteren en samen met onze klanten na te denken.”

Archief / PEOPLE