Fr

CREATIONS

Lidl verwent honden en baasjes voor Valentijn

Maandag 7 Februari 2022

Lidl verwent honden en baasjes voor Valentijn

Uit onderzoek blijkt volgens Lidl dat veel mensen hun hond liever zien dan hun partner. Om die reden wilden de retailer en BBDO de honden dit jaar naar aanleiding van Valentijn op een speciale manier verwennen.

Het duo bedacht in samenwerking met dierenartsen en voedingsdeskundigen verrassende recepten voor de viervoeters en dit op basis van verse producten die je bij Lidl vindt.

Om de campagne te lanceren, besloten Lidl en BBDO om weer een oldie vanonder het stof te halen, dit na het succes van ‘Zeven venkels en frambozen’ met Willy Sommers vorig jaar. Dit jaar krijgen we Nicole & Hugo te zien met een cover van ‘Baby, baby’, een van hun eerste hits en het liedje waarmee ze aan het Eurovision songfestival in 1973 deelnamen.

De campagne wordt gevoerd op de radio, alsook op de sociale media via OLV.

Archief / CREATIONS