Fr

CREATIONS

De Vloer gaat verder op zijn elan voor hey!

Zondag 6 Februari 2022

De Vloer gaat verder op zijn elan voor hey!

Begin september 2021 lanceerde Orange België zijn low cost mobiele merk hey! op de markt. Na een succesvolle eerste campagne, het opzetten van een social media platform en verschillende activaties, is de tijd rijp voor een tweede campagne, die ook ontwikkeld werd door De Vloer.

De campagne wordt weer gevoerd op tv, radio, DOOH, digital en in print. Het geheel past in de challenger mentaliteit die hey! wil uitstralen en in de lifestyle positionering van het merk, met daarbij een campagne die baadt in positiviteit om aldus de baseline ‘Hey! Let’s go’ te belichamen.

Johan Roelandt, CD van De Vloer: “We zullen de strijd niet winnen met een data-aanbod alleen. We moeten een verhaal vertellen waarin gebruikers zich kunnen vinden en dat ze willen steunen. Hey! moet het merk worden voor iedereen die gelooft in positiviteit. Een merk voor ‘likers’ die meer data verdienen."

Archief / CREATIONS