Fr

AWARDS

AMMA: nieuwe categorieën en nieuwe speciale prijs

Zondag 30 Januari 2022

CommPass, de organisator van de AMMA Awards, kondigt de introductie aan van verschillende nieuwe categorieën die overeenkomen met de nieuwe expertisedomeinen in de mediasector: Best Use of Data, Best Use of 1 Medium, Advertising Brand of the Year en Best Long Term Media Strategy.

De competitie zal ook een Media Sustainability Award uitreiken. Die zal initiatieven bekronen die het verschil maken door betaalde media te gebruiken bijhet sensibiliseren rond duurzaamheid.
"Het afgelopen jaar is het op wereldschaal heel duidelijk geworden dat de marketing- en mediasector een belangrijke bijdrage moet leveren aan de overgang naar een duurzamere economie en samenleving", aldus Steven De Deyne (Proximus), juryvoorzitter van de 2022-editie. "Wij willen de aandacht vestigen op de effectieve impact van het lokaal ontwikkelen van tools en maatregelen die merken en bedrijven helpen om meetbare doelstellingen rond duurzaamheid te behalen, dit wat betreft hun productie-, distributie- en communicatiewijze."
De expertenjury's vergaderen op 25 maart om de finalisten te bepalen. De ingeschreven cases in de competitie Media Research of the Year zullen op 29 maar aan de jury en de aanwezigen op de Compass Session Research & Innovation gepresenteerd worden; de finalisten worden vervolgens op 21 april onthuld tijdens de UMA Day Best Media Campaigns. Het palmares van de 2022-editie wordt bepaald op 26 april en de prijsuitreiking vindt plaats op 16 juni.

Meer info vind je hier.

Archief / AWARDS