Fr

INTELLIGENCE

WalkieTalkie analyseert trends

Zondag 23 Januari 2022

In een mooi vormgegeven digitaal rapport presenteert WalkieTalkie een samenvatting van een reeks (inter)nationale trendverslagen voor het komende jaar. Bedoeling: een aantal hot topics distilleren waarmee bedrijven die communiceren best rekening houden. Centraal thema is zelfbewustzijn: sinds de coronacrisis zijn veel mensen minder naïef en onwetend dan dat ze waren voor de pandemie, aldus de paper. Niet alleen over de pandemie, maar ook over de wereld die op vele punten nog vatbaar is voor verbetering. Dat geldt meer bepaald met betrekking tot thema’s als mentale gezondheid, inclusiviteit, werkgelegenheid en duurzaamheid.

Anderzijds zijn consumenten tegelijk mondiger geworden en verwachten engagement, ook van bedrijven. Communicatie speelt daarbij een belangrijke rol, liefst via de juiste media. Dat zijn volgens het verslag nog steeds de traditionelere kanalen, gezien het dalende vertrouwen in de sociale media.

Lees het volledige verslag hier.

Archief / INTELLIGENCE