Fr

PEOPLE

Clear Channel versterkt zijn teams

Zondag 16 Januari 2022

Met de recente winst van advertentieruimte in de Belgische treinstations breidt Clear Channel zijn teams uit. Na de benoeming van Gert Delgouffe als head of marketing waarover we eerder berichtten, verwelkomt de onderneming nu negen medewerkers van Publifer. Michel Henaut keert terug na zeven jaar bij de vroegere OOH-regie van de NMBS aan de slag te zijn geweest. Hij wordt benoemd tot head of stations met Isabelle Ramael, account manager stations, aan zijn zijde. 

De creatieve cel Urban Media versterkt zijn rangen met Katharina Menegaldo en Heiltje Temmerman, respectievelijk account manager en planning coordinator. 

Het campaign planning team verwelkomt op haar beurt Catherine Etcheverry als teamleader campaign planning. 
 
Verder vervoegt Daoud Hamdan het Studio & Communication team als graphic designer. 

Michel Forget, die eveneens werkte voor Clear Channel voor zijn overstap naar Publifer, versterkt het Development team als development manager stations, terwijl Frederique Devisch de afdeling Operations vervoegt als supervisor stations.

Archief / PEOPLE