Fr

TECH

Channel Factory breidt zijn targeting oplossingen uit met Comscore

Donderdag 13 Januari 2022

Het Channel Factory platform, dat sinds kort aanwezig is in België met Fabien Bourgies aan het hoofd en gespecialiseerd is in brand suitability op YouTube, heeft een overeenkomst aangekondigd met Comscore om zijn ‘cookieless targeting oplossingen te versterken, dit door het integreren van de Predictive Audiences tool. 

Die stelt adverteerders in staat om hun doelgroepen te bereiken op basis van demografische criteria als leeftijd en geslacht, maar ook op basis van het aantal kijkers, OTT-gebruik en het beoogde doelgroepengedrag. Comscore beschikt over een wereldwijd opt-in panel van meer dan drie miljoen mensen en een artificial intelligence systeem om meer dan 700 profielen te selecteren die als eerste geavanceerde, cookieless doelgroep targeting zullen krijgen voor media buying op YouTube. 

"De prioriteit van Channel Factory is het bieden van een positieve en veilige omgeving op YouTube", aldus Tony Chen, CEO van Channel Factory. "We weten dat YouTube een cruciaal onderdeel is van de strategie van onze klanten, maar dat het ook moeilijk kan zijn om er op de juiste manier in te navigeren. Dit partnership voegt een extra laag toe aan onze brand safety oplossingen en garandeert merken dat ze met hun content het juiste publiek in de juiste omgeving bereiken en het helpt tegelijkertijd om de verspilling in media-investeringen te reduceren."
 

Archief / TECH