Fr

AWARDS

WARC Awards for Media 2021: de Grand Prix

Woensdag 12 Januari 2022

WARC Awards for Media 2021: de Grand Prix

WARC heeft het palmares bekendgemaakt van zijn mediacompetitie waarin 56 bekroonde campagnes geselecteerd waren in vier categorieën: Effective Channel Integration, Best Use of Data, Effective Use of Tech en Effective Use of Partnerships & Sponsorships.

In de eerste categorie onderscheidt de campagne ‘Vacation Intervention’ van PHD Canada voor Air Transat zich. De campagne wint ook de Path-to-Purchase Award. Havas Sports & Entertainment wint het pleit in de categorie Effective Use of Tech met ‘Undercover Atavar’ voor de vereniging L’Enfant Bleu. In Effective Use of Partnerships and Sponsorships gaat de Grand Prix naar de campagne ‘The Bread Exam’ van McCann Paris en FP7 McCann Dubai voor de Lebanese Breast Cancer Foundation (LBCF). FCB mag zich tot slot op de borst kloppen met een Grand Prix in Best Use of Data met ‘Personalising Danger’ voor Water Safety New Zealand.

Het volledige palmares is hier gepost.

Archief / AWARDS