Fr

CREATIONS

Wanneer Australisch lamsvlees vaderlandsliefde opwekt

Dinsdag 11 Januari 2022

Wanneer Australisch lamsvlees vaderlandsliefde opwekt

Voor zijn nieuwe campagne om Australisch lamsvlees te promoten voor de talloze barbecues die op 26 januari op de nationale feestdag zullen worden georganiseerd, lanceert Meat & Livestock ‘The lost country of Pacific’, een vermakelijke spot van 3’ die bol staat van de verwijzingen naar de actualiteit. Het idee: de Australiërs waren tijdens de pandemie zo lang geïsoleerd van de rest van de wereld dat ze vergeten zijn dat er andere landen bestaan, net zoals de rest van de wereld hen vergat… 
 
Om daar iets aan te doen, sturen ze een groot rooksignaal in de vorm van een lamskotelet in de kosmos. Die moet de aandacht trekken van Elon Musk tijdens zijn baan rond de aarde, van Franse onderzeeërs, Russische fake news makers, complotdenkers, enz. Een sterk staaltje van humor dus, bedacht door The Monkeys (Accenture Interactive) in een productie van Rabbit Content.

Archief / CREATIONS