Fr

TRAINING&BOOKS

De tien kanshebbers voor het Marketing Book 2021 van BAM

Maandag 10 Januari 2022

De tien kanshebbers voor het Marketing Book 2021 van BAM

BAM publiceerde de lijst met de tien werken die aanspraak kunnen maken op de titel van Marketing Book 2021. Dat zijn ‘La stratégie digitale marketing’ van Cédric Cauderlier, ‘Créer de la valeur ou disparaître’ van Antoine Henry de Frahan, ‘Sortez vos données du frigo’ van Mick Lévy, ‘Homo Digitalis’ van Thierry Geerts, ‘Alles is onder controle’ van Hugo Marynissen, Stijn Pieters en Bert Brugghemans, ‘Iedereen superfan’ van Niels Vandecasteele en Stefan Doutreluingne, ‘Het communicatie DNA’ van Korneel Warlop, ‘Inclusieve Communicatie’ van Hanan Challouki, ‘Does your brand care?’ van Isabel Verstraete en ‘Act Human’ van Jan Callebaut, Sarah Steenhaut en Karel Demeester.
 
Het publiek kan tot 31 januari voor zijn favoriete werk stemmen op de site marketing.be van BAM; de naam van de winnaar wordt op 2 februari bekendgemaakt.

Archief / TRAINING&BOOKS