Fr

CREATIONS

FamousGrey kijkt verder voor Hyundai

Zondag 9 Januari 2022

FamousGrey kijkt verder voor Hyundai

Hyundai profiteert van de periode van het Autosalon om zijn merkpositionering te versterken met een nieuwe campagne van FamousGrey die de volgende merkbelofte heeft: 'Wie verder kijkt, kijkt naar Hyundai'. 

"Terwijl 2021 het jaar van de twijfel was - welke motor is geschikt voor mij? - is 2022 het jaar van het vertrouwen. De nieuwe campagne focust op de waarden van het merk. Die zijn de ontembare energie om altijd beter te willen doen, betere keuzes te maken en altijd verder te kijken dan het gewone, weg van de usual suspects en codes", aldus het bureau. Het herinnert eraan dat Hyundai vorig jaar rond deze tijd zeven antwoorden gaf op 10.000 vragen over mobiliteit die de Belgen stelden. "Zo kon het merk zijn technologisch geavanceerd gamma op een relevante manier aan het publiek voorstellen." Het bureau en zijn klant kiezen nu resoluut voor een discours dat ervoor zorgt dat de consument vertrouwen krijgt in zijn keuzes en in de toekomst, in plaats van twijfels en zorgen.

De campagne loopt op de radio, in print en OLV. De spot werd geregisseerd door Helvetica (Hans Vercauter + François Mercier) en geproduceerd door Lovo. 

Archief / CREATIONS