Fr


Close

BRANDS

TUI lanceert nieuwe imagocampagne met Leo Burnett en At-thetable

Donderdag 6 Januari 2022

TUI lanceert nieuwe imagocampagne met Leo Burnett en At-thetable

Touroperator TUI pakt uit met een nieuwe imagocampagne onder het motto ‘Live Happy’. Bedoeling: tonen dat vakanties je leven verrijken en je gelukkiger maken en dat TUI de ideale vakantie in petto heeft voor iedereen, van stedentrip tot cruise en van rondreis tot wintersport.

Ook wordt een nieuwe, frisse “look and feel” geïntroduceerd waarbij de bekende TUI Smile een nog meer prominente plek krijgt. De Smile die staat voor het plezier, het avontuur en de onvergetelijke momenten als je op vakantie bent.  

In de tv-commercial (op de aanstekelijke tonen van Ah bah d’accord van Juniore) laat TUI de enorme breedte van het aanbod zien. Met onder meer vakantiegangers zwemmend in zee, wandelend in de bergen en op een scooter rijdend door smalle straatjes in een grote stad.

De internationale cross-media campagne werd gecreëerd door Leo Burnett UK. At-thetable was verantwoordelijk voor de strategische doorvertaling in België en Nederland.

Archief / BRANDS