Fr

CREATIONS

Publicis Groupe disruptief voor Mercedes-Benz Vans

Woensdag 22 December 2021

Publicis Groupe disruptief voor Mercedes-Benz Vans

‘Niets voor u’, dat is de originele insteek die Publicis Groupe bedacht voor de nieuwe campagne van Mercedes-Benz Vans die ontwikkeld werd naar aanleiding van het Autosalon. Want ook al denk je dat een Sprinter iets voor jou is, misschien ben je in de stad wel beter af met een eVito of een Citan, zo luidt het in de campagne.

De omgekeerde psychologie in de campagne heeft als doel om professionele klanten aan te sporen om advies op maat te vragen aan hun Mercedes-Benz Vans-concessiehouder. Dat is namelijk de beste manier om een voertuig te kiezen dat perfect aangepast is aan je professionele noden en bovendien aan salonvoorwaarden.

De campagne is te zien in affichage en DOOH. In display en social wordt de boodschap nog wat uitgediept. Het geheel wordt ondersteund door een radiocampagne (hier en hier te beluisteren).

Archief / CREATIONS