Fr

BRANDS

Vondelmolen in hogere sferen met Gutzandglory

Woensdag 22 December 2021

Vondelmolen in hogere sferen met Gutzandglory

Vondelmolen vroeg aan Gutzandglory om een activatiecampagne te ontwikkelen die de verkoop van zijn peperkoeken zou stimuleren en die de positie van het merk in retail verstevigt.

Daartoe bedacht Gutzandglory het idee voor de ‘Opgewekste Ochtend’, een wedstrijd waarbij deelnemers een verkwikkende overnachting midden in de natuur, meer bepaald in een boomhut, konden winnen. De winnaars kregen ook een energierijk Vondelmolen-ontbijt en een relaxerende Shiatsu massage. Daarnaast waren er nog twintig ontbijtmanden te winnen, gevuld met producten uit het Vondelmolen-gamma.

Om hun kans te wagen, moesten deelnemers een code, die ze op de verpakking van de Vondelmolen peperkoek vonden, decoderen op een landingspagina. De wedstrijd werd gepromoot door een key visual die verspreid werd via social media ads op Facebook en Instagram, banners, 500 affiches in de buurt van Carrefour en Delhaize en POS-materiaal (wobblers en displays).

In totaal werden er op de landingspagina tot nog toe ongeveer 2.500 unieke codes ingegeven.

Archief / BRANDS