Fr

CREATIONS

Serviceplan verzint succesvolle eindejaarsfeesten voor Aldi

Maandag 13 December 2021

Serviceplan verzint succesvolle eindejaarsfeesten voor Aldi

Aldi heeft zijn eindejaarscampagne gelanceerd met in de hoofdrol zijn mascotte ‘Willie Witloof’ die de consument met raad en daad zal bijstaan tijdens de eindejaarsfeesten. Willie Witloof biedt ondersteuning, niet alleen bij de samenstelling van de feestdis, maar ook bij de decoratie en keuze van de bijpassende wijn. Het mediaplan bestaat uit de tv-spots ‘Rolling Adventure’ en ‘Christmas Adventure’, alsook uit onder meer digital en social media afgeleiden, een website, print, out of home, POS en radiospots. ‘Ons eindejaar, lekker betaalbaar’ is het resultaat van een geoliede samenwerking tussen Aldi, Serviceplan, Pivott en BOA. Het productiehuis De Machine (audiovisueel), Divide (postproductie) en Tabas (fotografie) werkten ook mee aan de campagne.

Archief / CREATIONS