Fr

AWARDS

Eurobest: 4 Gold, 8 Silver, 10 Bronze en 2 Creative Strategy Awards voor onze troepen

Maandag 13 December 2021

Eurobest: 4 Gold, 8 Silver, 10 Bronze en 2 Creative Strategy Awards voor onze troepen

De Gold, Silver, Bronze en Creative Strategy Awards voor Eurobest 2021 zijn bekend. In afwachting van een mogelijke Grand Prix op 15 december wonnen onze troepen tot dusver 4 Gold, 8 Silver, 10 Bronze en 2 Creative Strategy Awards.

De eerste twee Golds en drie Silvers vielen te beurt aan mortierbrigade: ‘The playlist song’ voor Twintoes pakt twee Gold en een Silver (Film) en ‘Clean your street view’ voor Mooimakers de twee andere Silver (Direct en Mobile).

BBDO volgt met 1 Gold, 2 Silver, 3 Bronze en een Creative Strategy Award. De Gold en Silver (Brand Experience & Activation), alsook drie Bronze (Media, PR en Social & Influencer) bekronen net als de Creative Strategy Award allemaal ‘The Breakaway’ voor Decathlon. De laatste Silver valt te beurt aan ‘Sounds horrible’ voor Lidl (Radio & Audio).

Happiness hoeft niet onder te doen met 1 Gold, 1 Silver en 5 Bronze. Gold, Silver en Bronze zijn voor ‘ReStory’ voor Canon (Direct), de dri volgende Bronze voor ‘Non-Bob’ en OVK-PEVR (Brand Experience & Activation, Direct, Outdoor); de vijfde Bronze bekroont ‘Crispy Subtitles’ voor Lays (Brand Experience & Activation).

FamousGrey wint de voorlaatste Belgische Silver en de tweede Creative Strategy Award met respectievelijk ‘The Belgian Heartbeat’ voor Proximus (Media) en ‘Be safe. Be late’ voor Volvo.

De laatste Belgische Silver is voor rekening van Mutant met ‘Toilet’ voor Studio Brussel (Film).

Last but not least winnen Publicis Groupe en Emil de twee laatste Bronze met respectievelijk ‘Don’t miss important notifications’ voor Think Pink en ‘Millboard’ voor Mercedes-Benz in Outdoor.

De volledige lijst van de Gold, Silver, Bronze en Creative Strategy Awards staat hier.

Archief / AWARDS