Fr

AGENCIES

Thx.agency biedt reis- en vrijetijdssector 360° aanpak

Woensdag 8 December 2021

Thx.agency biedt reis- en vrijetijdssector 360° aanpak

Ons land is een sales en marketingbureau rijker. Thx.agency dat in januari zijn deuren opent, is ontstaan uit de fusie van drie partijen die elkaar willen versterken. Aldus zullen de diensten van PR & Influencer agency Sound of C en Travel marketingbureau KonsulTra opgaan in de nieuwe structuur en verder aangevuld worden met de strategische communicatievisie van Jeroen Libbrecht (Connecta) die de rol van managing partner & strategic director op zich zal nemen.

Met deze integratie van diensten wil Thx.agency dat onder leiding komt te staan van Jo Thuys, managing partner & account director, de reis- en vrijetijdssector een 360° aanpak aanbieden, gaande van analyse en strategie, PR, influencer marketing en event management tot de volledige implementatie van on- en offline communicatiecampagnes. Hiervoor kan het bureau rekenen op de jarenlang opgebouwde ervaring binnen de sector en dit voor tal van sales- en marketingexpertises aangestuurd door Kris Van den Broeck, managing partner & commercial director.

Het nieuwe bureau start met een bezetting van 6 fulltime medewerkers en een klantenportefeuille met onder andere tal van toeristische diensten in binnen- en buitenland (o.a. Thailand, Portugal, Kroatië, Duitsland, Hongarije en Tenerife) en commerciële reisorganisaties zoals Corendon, Interhome en Sunny Cars.

De hoofdzetel blijft in Diest, waar voorheen Sound of C gevestigd was.

Archief / AGENCIES