Fr

MM TV

YouTube onthult eerste Belgische editie van zijn Branding Talks

Woensdag 1 December 2021

YouTube onthult eerste Belgische editie van zijn Branding Talks

De 'Brandings Talks' van YouTube, die in verschillende Europese landen van start gingen, maken nu ook hun debuut in België. Zoals de naam al aangeeft, analyseert dit videoprogramma hoe adverteerders hun merk kunnen ontwikkelen - een marketingdoelstelling die vandaag de dag te vaak wordt verwaarloosd, ten gunste van ROI op korte termijn.  

Op het menu van deze Belgische première: een interview met Peter Field en Les Binet, die geen introductie nodig hebben, twee debatten over branding en creativiteit, een interview met een YouTube content creator en de presentatie van de Polestar case.  

Te gast zijn in het ene debat Sylvie Irzi (Telenet), Suzanne Stroobants (Mindshare) en Clara Geerts (YouTube). Zij zullen het hebben over het belang van branding naast activatie, terwijl Sylvie Dewaele (TBWA), Stéphanie Radotchitzki (Mediabrands) en digitaal strateeg Birgit De Vries in het andere debat zullen ingaan op het evenwicht tussen creatieve en media-investeringen Tussendoor zal Jordy Vandeput ons vertellen over zijn videoproductiebedrijf Cinecom, en tot slot zal Lies Eeeckman, recent Effie Award winnaar, de marketingrecepten van Polestar uit de doeken doen. Het programma wordt gepresenteerd door Cedric Cauderlier (Mountainview).     

Archief / MM TV