Fr

ASSOCIATIONS

BAM introduceert denktanks rond Meaningful Marketing

Donderdag 25 November 2021

BAM introduceert denktanks rond Meaningful Marketing

Het is al enkele jaren de mantra van BAM en de vereniging is van plan de kwestie nog verder aan te pakken. Daarom heeft ze vier denktanks rond Meaningful Marketing aangekondigd: Duurzaamheid, Inclusie & Diversiteit, Technologie en Privacy & Ethiek. Elke denktank zal geleid worden door een ‘kapitein’ die een autoriteit is op zijn of haar gebied.
 
In het verlengde hiervan kondigt BAM ook een nieuw maandelijks event aan: Meaningful Marketing Talks. Elke sessie zal bestaan uit verschillende presentaties over een bepaald onderwerp en zal in de late namiddag plaatsvinden in de Kruitfabriek te Vilvoorde. De eerste staat gepland op 24 februari.
 
Ten slotte wijzigt BAM zijn lidmaatschapsregels en creëert eveneens een nieuwe individuele lidmaatschapsformule die ‘Friend of Bam’ gedoopt werd. Voortaan wordt iedereen die deelneemt aan een activiteit trouwens gratis lid, en wie van extra voordelen wil genieten, kan dan opteren voor een betalend lidmaatschap.
 
“Onze goed onderbouwde visie op zinvolle marketing is een van de belangrijkste redenen waarom veel van onze leden toetreden tot de vereniging. Het jaar dat komt, willen wij onze aanpak nog concreter maken. Vandaar het besluit om deze vier focusgroepen op te richten. Wij willen een groep experts samenbrengen rond vier belangrijke thema's om te zien hoe wij die in ons opleidingsaanbod kunnen opnemen en om te bepalen welke onderwerpen bij de overheid aangekaart moeten worden”, aldus Koen Van Impe (&KOO), voorzitter van BAM.

Archief / ASSOCIATIONS