Fr

AWARDS

Epica: 12 potentiële Belgische prijzen

Maandag 22 November 2021

Epica: 12 potentiële Belgische prijzen

De finalisten voor de Epica Awards 2021 zijn bekend. Onze troepen maken kans op twaalf prijzen.
 
Te beginnen met Wunderman Thompson dat vier keer in de finale staat met ‘.condom’ voor Telenet (Mobile Campaigns en Apps & Games) en ‘Child Porn Re-enactment’ voor Child Focus (Public Interest – Social en PR).
 
BBDO volgt met drie finaleplaatsen, allemaal dankzij ‘The Breakaway’ voor Decathlon (Recreation & Leisure, Corporate Image en Media Innovation – Alternative Media).
 
Mutant pakt twee shortlists met ‘Finish your homework’ voor Unicef / EU (Covid-19 Communications) en ‘Happy Ending’ voor Flair (Illustration).
 
De drie laatste finaleplaatsen zijn voor Lucy dat zich plaatst dankzij ‘Period Poverty’ voor BruZelle (Copywriting & Storytelling), Prophets met ‘1.000 Strokes’ voor Amnesty International (Best Use of Sound) en last but not least, Sonhouse met ‘The Belgian Pro League Anthem’ voor Pro League & Eleven Sports (ook in Best Use of Sound).
 
Verdict op 10 december.

Archief / AWARDS