Fr


Close

BRANDS

Ikea vindt het mooiste cadeau

Maandag 22 November 2021

Ikea vindt het mooiste cadeau

Akestam Holst heeft een nieuwe campagne voor Ikea ontwikkeld. Die toont de feestdagen vanuit het perspectief van een meisje. Ze focust vooral op de boodschap dat de essentie van de feestdagen is om iemand anders gelukkig te maken en om het plezier een cadeau te vinden waarvan je weet dat het gewaardeerd en gebruikt zal worden.

‘Het mooiste cadeau’ werd geregisseerd door Malin Ingrid Johansson en geproducet door Pine Production. De soundtrack is het werk van Pierre Riddez en Peter Winnberg en is een moderne versie van de compositie ‘In the Hall of the Mountain King’ die in 1875 geschreven werd door Edward Grieg.

Ogilvy Social.Lab Belgium zorgde voor de adaptatie voor de Belgische en Luxemburgse markten, met Mindshare dat verantwoordelijk was voor het mediaplan. In de twee landen wordt de campagne gevoerd in de bioscoop en op televisie, de sociale media en de owned media van Ikea.

Archief / BRANDS