Fr

AWARDS

Alpro, Kazidomi en Kris Michiels (Unilever) winnen Belgian Marketing Awards

Donderdag 18 November 2021

Alpro, Kazidomi en Kris Michiels (Unilever) winnen Belgian Marketing Awards

Nadat op 25 oktober de drie genomineerden in elke categorie hun case hadden voorgesteld aan de jury, werden gisteren de winnaars van de Belgian Marketing Awards bekendgemaakt tijdens een event bij Deloitte.
 
In de categorie Belgian Marketing Company of the Year ging de ultieme bekroning naar Alpro. De producent van plantaardige voedingsmiddelen haalde het van Lotus Bakeries en Telenet. Kazidomi werd dan weer bekroond als Young Belgian Marketing Company of the Year en gaat zo Happy Hours en Stellar vooraf. Kris Michiels, Business/Marketing Director Foods&Refreshments en Head Digital Transformation bij Unilever, is tot slot de Marketing Leader(ship) of the Year. Hij haalde het van Steven Van Belleghem (Nexxworks) en Frédéric Martins (ING).

Marc Raisière, CEO Belfius en voorzitter van de jury: "De keuze voor Alpro lag voor de jury voor de hand. Het dossier illustreerde duidelijk de grondige reflectie van het merk over alle marketingaspecten. Kazidomi kreeg de titel vanwege van zijn globale aanpak en solide ervaring. Het is een prachtig voorbeeld van hoe je een sterke klantenbasis kunt opbouwen door doelgerichte branding. Tot slot is Kris Michiels als geen ander in staat om leiderschap om te zetten in actie die leidt tot uitstekende bedrijfsresultaten. En dit in een complexe internationale groep."
 
Ter herinnering: De Belgian Marketing Awards zijn een initiatief van BAM, in samenwerking ACC, BABM, BMMA, CUBE en UMA.

Archief / AWARDS