Fr

BRANDS

NewB lanceert het 'positieve' aanbod van RMB op Auvio

Maandag 8 November 2021

NewB lanceert het 'positieve' aanbod van RMB op Auvio

New B, de nieuwe Belgische coöperatieve en ethische bank, is de eerste adverteerder die gebruik maakt van het zogenaamde positieve reclameaanbod op Auvio. Dat doet ze via een campagne die tot doel heeft de oprichting van natuurreservaten te financieren met milieuvereniging Natagora.
 
Dit structurele aanbod van positieve reclame dat RMB ontwikkelde in samenwerking met GiveActions, stelt duurzame merken in staat hun boodschap te brengen in een speciaal post-roll videoformaat van 30" (in plaats van 20") op Auvio. Het wordt voorafgegaan door een blok ter voorstelling van het project dat gefinancierd wordt door de campagne van de adverteerder en dat de viewability van de spot moet verhogen. Bedoeling: een product, een dienst of waarden die de samenleving ten goede komen in de verf zetten.
 
Ter herinnering: de start-up GiveActions is een reclametoepassing die verantwoordelijke merken, geselecteerd op basis van een waardenhandvest, wil promoten bij consumenten en gebruikers die gevoelig zijn voor milieu- en sociale kwesties.
 
RMB dat de klanten van GiveActions meer zichtbaarheid biedt, preciseert nog dat het belang meer omvat dan de inhoud die op de app wordt aangeboden: 20% tot 50% van het campagnebudget wordt besteed aan de financiering van concrete en meetbare projecten op sociaal en milieugebied.

Archief / BRANDS