Fr

AWARDS

Creative Belgium lanceert de New Talent Award 2022

Vrijdag 5 November 2021

Creative Belgium lanceert de New Talent Award 2022

Creative Belgium gaf het startschot voor de zevende editie van de New Talent Award. In samenwerking met D&AD New Blood worden studenten reclame, communicatie en design via de wedstrijd opnieuw uitgedaagd om te voldoen aan een of meer briefings die zijn ingediend door achttien grote internationale merken, waaronder Netflix, BBC, Chivas Regal, Snapchat en Google.

In het kader van haar missie om de nieuwe generatie te ondersteunen, spoort Creative Belgium haar ‘mentors’ aan om de deelnemers te helpen. CB-leden die hun diensten willen aanbieden, kunnen een e-mail sturen naar Liesl.

Nieuw dit jaar is dat de mentorsessies online zullen plaatsvinden, met een eerste ronde afspraken vanaf 29 november om de briefings te selecteren en vervolgens op 2 december de individuele evaluatiesessies.

Tot slot herinneren we eraan dat de campagnes van de Belgische deelnemers zullen worden ingeschreven in de D&AD New Blood competitie en dit op kosten van Creative Belgium. Voor de deelnemers biedt dit dus de kans om een Pencil te winnen en aldus hun jonge carrière een stevig duwtje in de rug te geven.

Archief / AWARDS