Fr

CREATIONS

John Lewis phone home

Donderdag 4 November 2021

John Lewis phone home

Het is steeds weer een bijzondere gebeurtenis. John Lewis heeft zijn nieuwe eindejaarscampagne onthuld. Ze is opnieuw het werk van het Londense bureau adam&eveDDB.
 
In ‘Unexpected Guest’ maken we kennis met Nathan. Net voor Kerstmis is hij getuige van het neerstorten van een spaceshuttle waarna hij Skye ontmoet die in het ruimteschip zat. De jongen slaagt erin om haar te bekoren, dankzij de magie van Kerstmis. Een E.T. revisited in zekere zin…

In een productie van Smuggler werd de spot geregisseerd door Mark Molloy. De muziek – altijd een essentieel onderdeel van de kerstspots van John Lewis – is een versie van ‘Together in Electric Dreams’ (Phil Oakey en Giorgio Moroder), gebracht door LolaYoung – een twintigjarige zangeres die haar ster ongetwijfeld snel zal zien rijzen, aangezien elk nieuw opus in de kerstsaga van de retailer altijd voor veel buzz zorgt.

Een replica van de kersttrui die Nathan aan Skye schonk in de film zal verkocht worden in de John Lewis-winkels en op johnlewis.com. John Lewis doneert 10% van de winst van elke verkochte trui aan zijn goed doel Give a Little Love en aan zijn liefdadigheidspartners FareShare en Home-Start UK.

Archief / CREATIONS