Fr


Close

BRANDS

Coca-Cola startReal Magic merkplatform met street art

Woensdag 20 Oktober 2021

Coca-Cola startReal Magic merkplatform met street art

In het kader van 'One Coke Away From Each Other', de eerste wereldwijde campagne voor het nieuwe merkplatform 'Real Magic', onthulde Coca-Cola twee muurschilderingen in Brussel en Gent. Die staan volgens het merk symbool voor de magische harmonie tussen de echte en virtuele wereld.

Voor de uitwerking ervan werkte de Amerikaanse frisdrankgigant samen met verschillende Belgische artiesten die zowel in ons land als in het buitenland enige bekendheid genieten. Het gaat meer bepaald om Arnaud Hermant, die we kennen als de bedenker van Red, de officiële mascotte van de Rode Duivels, en om de graffiti-artiest SMOK en het collectief Glitch.

Het mediabureau UM en de regie Mediafield waren verantwoordelijk voor het creatieve concept en de algemene productie. Het is voor het eerst sinds de jaren '80 dat Coca-Cola zich aan street art waagt. De muurschilderingen zullen zichtbaar zijn tot eind november.

Archief / BRANDS