Fr


Close

BRANDS

Ikea roept ouders op tot minder stresserend leven

Zondag 10 Oktober 2021

Ikea roept ouders op tot minder stresserend leven

Volgens recent onderzoek van Ikea heeft 25% van de Belgen de afgelopen twaalf maanden een negatieve impact gemerkt op hun mentale gezondheid. Dit belangrijke onderwerp wil de Zweedse meubelgigant nu onder de aandacht brengen in een nieuwe campagne waarmee het de ouders wil aanmoedigen om een minder stressvol leven te leiden, zich te ontspannen en alles los te laten, bij voorkeur op een comfortabele plek thuis om aldus weer meer energie te krijgen.

Het is de eerste campagne die ontwikkeld is door Åkestam Holst. ‘Uiteindelijk gaat alles goed’ werd aangepast door Ogilvy Social.Lab België om te voldoen aan de behoeftes van de Belgische en Luxemburgse markten. De campagne is in ons land te zien in de bioscoop, op televisie en op de sociale media. Het mediaplan werd gecoördineerd door Mindshare.

Archief / BRANDS