Fr

AGENCIES

Onlyhumans neemt Meetmarcel over

Donderdag 7 Oktober 2021

Onlyhumans neemt Meetmarcel over

Na de overname van mortierbrigade in 2021 kondigt de Onlyhumans-groep nu de overname aan van het event bureau Meetmarcel.

Naast branding met Today, employer branding met Fantastic, web development met Code d'Or, strategie en creatie met mortierbrigade en digital storytelling met Onlyhumans, voegt de gelijknamige groep nu dus een nieuwe expertise toe aan haar dienstenpakket.

Ter herinnering, Meetmarcel werd in 2008 opgericht door Bartel Van Iseghem en Hans Perquy, die enkele jaren geleden het gezelschap kregen van Tim Van Peteghem als managing partner. Het bureau won de afgelopen tien jaar acht Gold op de Benelux Event Awards en een Gold op de World BEA van Milaan in 2019, met een PR-actie voor de Belgische gin Copperhead. Meetmarcel staat al vier jaar op de eerste plaats van de rangschikking opgesteld door het magazine Experience Magazine. Het werkt voor merken als Alpro, Lotus Bakeries, Audi, Chanel, ING, Fluxys en Pfizer.

Commentaar van Jens Mortier, medeoprichter van mortierbrigade en chief creative officer van de groep Onlyhumans: “Wij hebben een ijzersterke reputatie uitgebouwd dankzij onze creativiteit. En meetmarcel heeft diezelfde creatieve visie op live experiences. Klanten kunnen nu nog meer rekenen op de diverse creatieve expertises van de groep. Soms is dat een geïntegreerde campagne, met alles erop en eraan. Soms gaat het enkel om digitale content en performance. Of het kan een fantastische live experience zijn, die een onvergetelijke indruk nalaat. Maar altijd excellent binnen het vakgebied. Want eenheidsworst heeft meestal een slechte nasmaak.”

Archief / AGENCIES