Fr


Close

CREATIONS

Tramway21 toont gezond verstand voor CBC

Maandag 4 Oktober 2021

Tramway21 toont gezond verstand voor CBC

Tramway21 heeft een nieuwe visie en een nieuwe campagne ontwikkeld voor CBC Banque Privée, die in een wereld in volle mutatie haar rol als speler in onze maatschappij wilde heroverwegen, om beter in te spelen op de nieuwe uitdagingen van onze tijd.
 
‘Welkom in Private Banking' omvat video en prints. Het geheel stemt tot nadenken en geeft de indruk dat de zeer gesloten wereld van Private Banking niet zo klein is. En meer bepaald dat CBC echte oplossingen biedt voor de problemen van vandaag.
 
Sandra Circhirillo, hoofd van CBC Communications: “Gezond verstand is waar het in deze campagne allemaal om draait. Op basis van echte bedenkingen of verzoeken van mensen van nu. Mensen die hun pensioen in eigen handen nemen, die op zoek zijn naar ondersteuning en oplossingen voor hun beleggingen. Mensen die geïnteresseerd zijn in de toekomst van de planeet en hun kinderen, ook al zijn die niet helemaal van henzelf... Kortom, mensen zoals u en ik die vinden dat het doorgeven van waarden belangrijker is dan het doorgeven van geld.”

Archief / CREATIONS