Fr


Close

MEDIA

Ads & Data staat in voor de Belgische regie van de Mediahuis Luxemburg-merken

Donderdag 16 September 2021

Vanaf januari wordt Ads & Data verantwoordelijk voor de marketing van de Mediahuis Luxemburg-merken (voorheen Saint-Paul) bij Belgische adverteerders. De portefeuille omvat Luxemburger Wort, het belangrijkste dagblad van het Groothertogdom, dat 60% van de bevolking bereikt, alsook de website Luxembourg Times, de tijdschriften Contacto, Télécran, Tendances, Automoto, Das Magazin, Mobility Life en Radio Latina. De folderdienst Imail en de B2B-titels Merkur en D'Handwierk behoren ook tot de deal. De regie zal nauw samenwerken met Regie.lu, het reclamebureau van Mediahuis Luxemburg.
 
Door deze transactie zal Luxmediahouse, de structuur die door Editpress en Saint-Paul in het leven is geroepen om de media van de twee Luxemburgse persgroepen in België op de markt te brengen, op 1 januari 2022 haar activiteiten staken. Tot dan zal zij alle aanvragen voor 2021 blijven behandelen.

Archief / MEDIA