Fr

PEOPLE

Havas Media herorganiseert, promoot en werft aan

Donderdag 16 September 2021

Havas Media herorganiseert, promoot en werft aan

Na het binnenhalen van verschillende accounts en vanwege de ontwikkeling van nieuwe activiteiten, waaronder Havas Market en OOHavas, versterkt de structuur van het mediabureau onder leiding van Hugues Rey zich door middel van verschillende interne promoties en meerdere benoemingen.
 
Nathalie Collard (Head I/O Buying - Broadcast Lead), Diederick Dekeyser (Business Unit Lead), Loryn Botilde (Omnichannel Planner), Alec Vande Casteele (Audience Architect), Jonathan Lannoy (Digital Partner) en Manon Locht (OOH Account Executive) kregen promotie.
 
Bij de nieuwkomers werd Nicolas Beguin (ex blue2purple) benoemd tot Head of Havas Market, Nadia Aziz (ex Outsight) tot Head of Buying van OOHavas, en Isabelle Ortegate (ex IPM Advertising) tot Insight Director.
 
Havas Media heeft ook twee Channel Expertise Specialists aangeworven - Eliott Ligot (ex Azerion) en Virginie Claes (ex IPM Advertising). Er is ook een nieuwe Senior Channel Expertise Specialist in de persoon van Nicolas Delvaux (IP Belgium) die eind oktober zijn opwachting maakt. Vermelden we ook de drie jonge Channel Expertise Executives - Guillaume Orban, Loïc Faite en Maria Vittoria Genovesi.
 
Tot slot rekruteerde het bureau nog twee Digital Traders in de personen van Valentin Mazzara (ex Digizik) en Christian Sangwa (Dentsu International), alsook Omni Channel Planner Ester Kepa (ex Space), Insight Analyst Geoffrey Hennaut en twee AE's, Arnaud Samson en Marco Quiaios.
 
“De laatste 18 maanden zijn intensief geweest: de uitrol van onze Mx - Meaningful Experience methodologie, de transformatie van het medialandschap en de legitieme behoefte van klanten om zichzelf in vraag te stellen, moesten we combineren met de nieuwe hybride manier van werken”, aldus Hugues Rey. “Er moeten nog enkele posten worden ingevuld, maar we kunnen nu stellen dat de reorganisatie van de structuur ten einde loopt. Die bouwden we met de welverdiende promoties van intern talent en een rekruteringsbeleid dat gevestigde waarden en jong talent combineert”, vervolgt hij. Bovendien belooft de CEO dat het personeelsbestand tegen het einde van het jaar groter zal zijn dan vóór de crisis.

Archief / PEOPLE