Fr


Close

BRANDS

Heinz beloont automobilisten die met ketchupsnelheid rijden (Focalys)

Woensdag 15 September 2021

Heinz beloont automobilisten die met ketchupsnelheid rijden (Focalys)

Sinds 4 juni identificeerde Heinz dankzij Waze de mensen die vast kwamen te zitten in het verkeer en daarom even traag reden als de snelheid waarmee de ketchup van het merk uit de fles komt, met name 0,045 km/u. Het merk beloonde de chauffeurs in kwestie dan meteen met ketchup en Whoppers. Er werden meer bepaald door het verkeer geactiveerde reclamebanners verspreid in de wegenapp; die verschilden in real time naargelang de plaats en de snelheid van de gebruiker; die kreeg dan een digitale coupon die recht gaf op de terugbetaling van producten van beide merken.
 
De activering werd onder de aandacht gebracht door micro-influencers en digitale affichage die reageerde op de snelheid van het verkeer en de campagneboodschap verspreidde als het verkeer vertraagde.
 
Slim gezien en een hart onder de riem voor geplaagde bestuurders in de file tijdens de zomerperiode.

Archief / BRANDS