Fr

MEDIA

DOOH-inventaris van Clear Channel beschikbaar via programmatic

Donderdag 9 September 2021

DOOH-inventaris van Clear Channel beschikbaar via programmatic

Clear Channel kondigt de versterking aan van zijn expertise in geautomatiseerde planningsoplossingen voor digitale campagnes met LaunchPAD, een nieuw specifiek programmatic aanbod.

LaunchPAD dat wordt uitgerold met de eerste SSP partners, zoals Broadsign Reach en binnenkort Hivestack en Vistar, verbindt de premium DOOH inventory van Clear Channel met digital buying platforms, waarbij display wordt geïntegreerd in het omnichannel buying ecosysteem. Deze oplossing opent nieuwe mogelijkheden voor adverteerders om DOOH-inventaris te plannen, te kopen, te activeren en te optimaliseren.

Met LaunchPAD kunnen planners aankoopopties in meerdere regio's en parameters raadplegen en coördineren. Concreet kunnen klanten met LaunchPAD reclameslots kopen via voorkeursdeals en de precieze timing, plaatsing en duur van hun campagneboodschappen bepalen. Dankzij de prestatiegegevens, die in realtime zichtbaar zijn op de aankoopplatforms, kunnen planners direct hun strategie, boodschappen en uitgaven aanpassen voor een maximale ROI en een hogere campagne-effectiviteit.
LaunchPAD is al operationeel in het Verenigd Koninkrijk, Zwitserland, Spanje, Nederland en Finland, en breidt zich geleidelijk uit naar andere Europese markten en Latijns-Amerika. Het wordt nu ook officieel in België gelanceerd.

Archief / MEDIA