Fr

PARTNER CONTENT

Breakfast Time - de podcast, vol 2: Jens Mortier x Erwin Lapraille

Vrijdag 3 September 2021

Breakfast Time - de podcast, vol 2: Jens Mortier x Erwin Lapraille

Om de dertigste verjaardag van Bel RTL te vieren en ook bij wijze van dank aan al wie bijdroeg aan dit succes, zowel aan adverteerders- als bureaukant, presenteert RTL Belgium Breakfast Time, een reeks van vijf podcasts (tweetalig) die gewijd is aan creativiteit in audio. De podcasts zijn een productie van RTL Belgium in samenwerking met MM.

Gedurende vijf dagen nodigen we je uit om te luisteren naar verschillende persoonlijkheden uit onze sector. Ze worden geïnterviewd door Christophe Deborsu en ze zullen het hebben over de kracht van radio, hun recepten voor memorabele campagnes, het belang van stemmen en muziek en, meer in het algemeen, de evolutie van radioreclame.

In deze aflevering ontdekken we dat Erwin Lapraille, algemeen directeur radio bij RTL Belgium, en Jens Mortier, medeoprichter van mortierbrigade en voorzitter van Creative Belgium, het eens zijn als het over muziek gaat. Jens maakt van de gelegenheid gebruik om de radiospots van Humo van onder het stof te halen... Met memorabele herinneringen aan de stem van een zekere Guy Mortier (leuk!). Hij heeft het ook over de ‘Voices of Brussels’ campagne voor de MIVB, die onlangs nog bekroond werd op de Cannes Lions. En dan is er ook nog zijn favoriete radiospot aller tijden… Om van te smullen op RTL Podcasts.

Archief / PARTNER CONTENT