Fr

ASSOCIATIONS

De EDAA buigt zich over de Digital Services Act en Digital Markets Act

Dinsdag 31 Augustus 2021

Nu de toekomstige reglementering inzake digitale reclame in de schijnwerpers staat, organiseert de European Interactive Digital Advertising Alliance (EDAA) zijn jaarlijkse top om uit te zoeken hoe de reclame-industrie met praktische oplossingen kan komen voor de toenemende controle op commerciële praktijken in het reclame-ecosysteem.
 
“De pertinente voorstellen van de Europese Commissie, en meer bepaald de wet op digitale diensten (DSA) en digitale markten (DMA) vormen al het onderwerp van intensieve debatten en onderhandelingen binnen de Europese instellingen, maar er is ook een rol weggelegd voor efficiënte autoregulering door de industrie”, aldus de EDAA.
 
De toekomst van zelfregulering binnen het online reclame-ecosysteem en zijn pertinentie ten opzichte van de reglementaire voorstellen zullen hoog op de agenda staan van ‘Choices for a better future’, de top die op 15 november plaatsvindt in Brussel.
 
Inschrijven kan hier.

Archief / ASSOCIATIONS